logo

کفپوش رستوران و کافه

کفپوش رستوران و کافه

چرا کفپوش اپوکسی بهترین انتخاب برای رستوران و کافی شاپ شماست؟ وقتی صحبت از انتخاب کفپوش رستوران و کافه، و یا کف سازی غذاخوری‌ها می‌شود، گزینه‌های زیادی در بازار پیش روی متقاضیان وجود دارد که فرآیند تصمیم‌گیری برای انتخاب بهترین گزینه را دشوار و تا حدی پیچیده می‌سازد.

به شما پیشنهاد می‌کنیم، الویت‌های خود را دسته بندی کنید و با توجه به آن‌ها کفپوش مناسب را انتخاب کنید. معیارهای متعددی بر روند انتخاب کفپوش رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها، تاثیر می‌گذارند، که همگی باید ارزیابی شوند. از جمله این معیارها می‌توان به بودجه عمرانی، دکوراسیون، طراحی داخلی و زیبایی بصری، کاربری، نظافت آسان،طول عمر مناسب و هزینه‌های تعمیرات و نگهداری کفپوش اشاره کرد.

با در نظر گرفتن این معیارها، پیشنهاد ما به شما استفاده از انواع کفپوش رزینی(کفپوش اپوکسی، کفپوش پلی‌یورتان و کفپوش MMA) است!

مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش در رستوران و کافه، آشپزخانه است. قبلاً در مقاله‌ی‌ کفپوش آشپزخانه صنعتی به جزئیات و دلایل انتخاب کفپوش رزینی برای آشپزخانه‌ها و کفپوش صنعتی و صنایع تولید محصولات غذایی و نوشیدنی پرداخته‌ایم.

اما بطور خلاصه، کفپوش آشپزخانه‌ی رستوران شما باید در برابر شستشوی مداوم کف، ریختن مواد غذایی روغنی و چرب، اسیدهای موجود در محصولات لبنی مقاوم، و با قوانین و الزامات بهداشتی سازمان غذا و دارو مطابقت داشته باشد. در صورتی که آشپزخانه رستوران یا کافی شاپ شما در معرض دید مشتری قرار داد، توجه به دکوراسیون و طراحی داخلی فضا و زیبایی کفپوش و هماهنگی آن با طراحی قسمت‌های مختلف، از عوامل مهم انتخاب کفپوش رزینی محسوب می‌شود.

در ادامه 3 ویژگی مهم کفپوش مناسب کافه و رستوران را با هم بررسی می‌کنیم.

پایداری کفپوش رستوران

آیا میدانستید کفپوش اپوکسی رستوران هفت برابر مقاوم‌تر از کفپوش بتنی است؟

بتن به عنوان یک کفپوش سنتی شناخته می‌شود که هنوز هم طرفداران خاص خودش را دارد. شاید یک کف بتنی از استحکام خوبی برخوردار باشد، اما متخلخل است.

همین تخلخل باعث می‌شود تا مایعات به آن نفوذ کنند و گرد و غبار به راحتی جذب شود. هدف ما از استفاده از کفپوش اپوکسی رستورانی، محافظت از کف بتنی، نفود ناپذیر کردن کف و نظافت آسان است.

کفپوش اپوکسی در برابر ریختن هر نوع مایعات و مواد غذایی ( روغن، لبنیات و انواع سس‌ها) مقاوم است و به راحتی بدون بر جای ماندن هر گونه لکه یا تغییر رنگ، تمیز می‌شود.

resin flooring catering
کفپوش سالن غذاخوری (پوشش کف سازی غذاخوری) کارخانه تولید ظروف پلاستیکی

زیبایی یکپارچه کفپوش کافه و رسوران

تنوع زیاد در طرح و رنگ کفپوش اپوکسی باعث می‌شود تا بدون اینکه تغییری در کیفیت کفپوش انتخابی ایجاد شود، مشتری بتواند هر مدل و رنگی که دوست دارد را انتخاب کند.

بیشتر بخوانید:

انتخاب رنگ کفپوش

کفپوش اپوکسی، کفپوشی یکپارجه و بدون درز است و همین عدم وجود درز، زیبایی محیط را دو چندان می‌کند.

جدا کردن فضاهای مختلف رستوران و کافی شاپ، بدون تغییر متریال و تنها با تغییر رنگ و طرح کفپوش اپوکسی یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای این کفپوش هاست. از نظر روان‌شناسی و طبق تحقیقات صورت گرفته، فضای کاری زیبا و دلچسب، راندمان کاری پرسنل را تا 200 درصد افزایش می‌دهد

همچنین، زیبایی محیط فضاهای تجاری مثل رستوران و کافی شاپ که مردم تمایل دارند بدون دغدغه ساعاتی را کنار هم و در آرامش به صرف غذا و گپ و گفت در آن‌ها بپردازند، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

بساپلیمر به شما پیشنهاد می‌کند برای افزایش جذابیت و زیبایی کفپوش مناسب کافه خود از انواع کفپوش‌های رزینی تزئیناتی مانند کفپوش متالیک ابر و باد یا کفپوش سه بعدی در طراحی دکوراسیون داخلی خود استفاده کنید.

نصب و نگهداری آسان کفپوش رستورانی

نصب و اجرای کفپوش اپوکسی سریع و آسان است و کمترین آلودگی را تولید می‌کند.

اگر کف رستوران یا کافی شاپ شما بتن، سرامیک و یا موزاییک است اصلاً نگران کندن کف نباشید. کفپوش‌های رزینی به راحتی بر روی هرگونه کفی اجرا می‌شوند و هزینه‌های جانبی مانند، از بین بردن کف قبلی را به مشتری تحمیل نمی‌کنند و انتخابی ایده آل برای پروژه‌های بازسازی بدون تحمیل وزن اضافه به سازه است. پوشش کف اپوکسی با داشتن مقاومت خوبی در برابر خط و خش، طول عمر مناسبی دارد و در صورت نیاز می‌توان آن را به صورت موضعی ترمیم کرد و یا با صرف هزینه‌ای اندک رنگ آن را در بلند مدت تغییر داد.

بیشتر: نحوه نصب کفپوش اپوکسی

 ‌

ایمنی و بهداشت کفپوش

رعایت دستورالعمل‌های ایمنی، HSE و وزارت کار و فراهم آوردن محیطی ایمن برای پرسنل و مشتریان، یکی از وظایف مهم کارفرمایان است. با انتخاب یک کفپوش مناسب و مقاوم در برابر لغزش، تا حد زیادی می‌توان خطرات ناشی از لیز خوردن افراد را کاهش داد. کفپوش اپوکسی با داشتن مقاومت خوب در برابر لغزش و حرارت گزینه‌ی بسیار مناسبی برای آشپزخانه رستوران و محل‌های تردد است. همچنین با اجرای کفپوش آنتی باکتریال بهداشتی در مکان‌هایی از رستوران که مستقیماً با مواد غذایی سر و کار دارند، می‌توان تا حد زیادی سلامت مشتریان را تضمین کرد.

 

restaurant flooring

پروژه کفپوش اپوکسی آشپزخانه فست فود سیب 360


با توجه به موارد ذکر شده در این بخش، می‌توان نتیجه گرفت که تولیدکنندگان کفپوش‌های اپوکسی یا بطور کلی انواع مختلف کفپوش‌های رزینی تلاش کرده‌اند تا با به حداقل رساندن هزینه‌های جانبی نصب و نگهداری و در عین حال افزایش کیفیت و کارایی کفپوش تولیدی، تمامی فاکتورهای مهم در انتخاب کفپوش رستورانی و کافی شاپ را رعایت کنند و در نهایت یک کفپوش کاملاً ایمن، بهداشتی و زیبا را در بازار پوشش‌های کف، ارائه دهند.

"بساپلیمر، متخصص در تولید و مشاوره کفپوش‌های رزینی"

بساپلیمر به صورت تخصصی در زمینه تولید انواع مختلف کفپوش‌های یکپارچه (اپوکسی, پلی یورتان, آکریلات) به ارائه محصولات و خدمات می‌پردازد,
و در مسیر طراحی سیستم‌های محافظتی کف و خدمات نظارتی همراه شما است,
تا به شما برای داشتن بهترین سیستم کفپوش متناسب با نیازهای کاربری شما کمک کند.

تلفن

021-44960014
021-44964839
021-44966079

واتساپ

09353426892

پست الکترونیک

info[at]Basapolymer[dot]com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 10 =

تماس با کارشناس