logo

کفپوش اپوکسی طرح دار

کفپوش اپوکسی طرح دار

اگرچه کفپوش اپوکسی با مشخصاتی چون استحکام، دوام و مقاومت شیمیایی بسیار خوب خود شناخته می‌شود، اما یکی از جذاب‌ترین زمینه‌های کاربری کفپوش اپوکسی استفاده از آن در کاربری‌های تزئیناتی، اداری و تجاری است. کفپوش اپوکسی دارای تنوع در رنگ و طرح است و در کاربری‌های مختلف قابل استفاده می‌باشد.
کفپوش رزینی با کاربری تزئیناتی، در سطوح مختلف بتنی، موزائیکی یا سنگ قابل استفاده است و علاوه بر افزایش جذابیت محیط، از تخریب و آلودگی سطح نیز جلوگیری می‌کند. کفپوش اپوکسی طرح دار بیشتر در دفاتر اداری یا تجاری، شوروم و فروشگاه‌ها، منازل و بطور کلی محیط‌های با کاربری سبک پیشنهاد می‌شود.

از مهم‌ترین انواع کفپوش‌های رزینی تزئیناتی طرح‌دار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که هرکدام به تفکیک در این مقاله معرفی شده است:

  • کفپوش رزینی طرح متالیک ابر و باد
  • کفپوش رزینی طرح کالرفلیک
  • کفپوش اپوکسی سه بعدی
  • کفپوش اپوکسی طرح استیکر

خرید کفپوش اپوکسی طرح دار

نصب کفپوش اپوکسی طرح دار، درصورتیکه به درستی و توسط نیروی ماهر انجام نشود در فاصله زمانی بسیار کوتاهی دچار مشکلاتی مثل: جدایش از کف، تغییر رنگ، تاول زدن و ترک خوردن خواهد شد. با توجه به استفاده از طراحی در زیرلایه امکان ترمیم موضعی کفپوش وجود ندارد و پس از ترمیمِ زیرسازی، کفپوش مجدداً نصب خواهد شد که علاوه بر هزینه بر بودن، مشکلات ناشی از عدم امکان استفاده از فضا تا اتمام فرایند ترمیم را نیز در پی خواهد داشت.

شرکت بساپلیمر به صورت تخصصی در زمینه انواع مختلف کفپوش اپوکسی طرح دار و سه بعدی، به ارائه محصولات و خدمات می‌پردازد و در کنار تولید محصولات، ارائه دهنده مشاوره‌های تخصصی در زمینه طراحی سیستم‌های محافظتی کف و خدمات نظارتی می‌باشد. پیشنهاد میشود برای دریافت مشاوره رایگان تخصصی و ثبت سفارش با کارشناسان فنی بساپلیمر در تماس باشید.

کفپوش اپوکسی طرح ابر و باد

کفپوش اپوکسی متالیک طرح ابر و باد، یکی از انواع کفپوش‌های رزینی طرح دار است که در دسته محصولات تزئیناتی و در کاربری‌هایی مثل: شوروم‌ها، ادارات، مزون، فروشگاه و… استفاده می‌شود. ظاهر منحصر به فرد، ترکیب رنگ خلاقانه و ایجاد طرح‌های بی همتا از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این کفپوش است. به دلیل جذابیت ظاهری کفپوش متالیک استفاده از آن در شو روم‌ها و نمایشگاه‌ها بسیار متداول است.

برای نصب کفپوش اپوکسی متالیک طرح ابر و باد، دو یا چند رنگ متالیک بصورت همزمان و در الگوهای مختلف روی سطح اجرا می‌شود تا طرح متالیک ابروباد و سایه روشن بر سطح کفپوش ایجاد شود.

برای اطلاع از جزئیات نصب این کفپوش مقاله‌ی “نحوه نصب و اجرای کفپوش اپوکسی متالیک” را مطالعه بفرمایید.

 

metalic min 1

 

این کفپوش نیز مانند سایر کفپوش‌های اپوکسی، بصورت یکپارچه و بدون درز است. سطح براق و آینه‌ای این کفپوش نیز از ویژگی‌های منحصر به‌ فرد آن است. برای جلوگیری از ایجاد خط و خش نیز، می‌توان روی سطح نهایی از لاک محافظ اپوکسی استفاده کرد.

 

برای آشنایی با لاک محافظ شفاف اپوکسی بساپلیمر، کلیک کنید:

BASADUR® E 401

BASADUR® E 402

 ‌

کفپوش اپوکسی طرح کالر فلیک

یکی از ساده‌ترین و درعین حال جذاب‌ترین کفپوش اپوکسی طرح دار که با استفاده از فِلِیک‌‌های رنگی ایجاد می‌شود طرح کالر فلیک کفپوش اپوکسی است. فلیک‌ها در رنگ‌های مختلف ارائه می‌شوند و می‌توان از آن‌ها به صورت تک رنگ و یا ترکیبی بر سطح کفپوش اپوکسی استفاده نمود. استفاده از آن‌ها به صورت بسیار متراکم و یا پراکنده امکان پذیر است.

برای مشاهده “رنگ‌های فلیک” کلیک کنید.

ترکیب فلیک‌ها با لاک شفاف اپوکسی یا پلی یورتان، علاوه بر ایجاد ظاهر زیبا، مقاومت سایشی و لغزشی کفپوش را نیز افزایش می‌دهد.

آشنایی با نحوه‌ی نصب کفپوش اپوکسی کالر فلیک

 

colorflake min

 

کفپوش اپوکسی سه بعدی

نام کفپوش اپوکسی سه بعدی در چند سال اخیر بسیار شنیده می‌شود. این محصول در واقع امکان پیاده سازی یک طرح چاپ شده در کفپوش را فراهم می‌کند. از آنجا که در طرح چاپ شده استفاده از طرح‌های سه بعدی بسیار متداول است این کفپوش نیز به نام کفپوش سه بعدی معروف شده است. مهم‌ترین ویژگی کفپوش اپوکسی سه بعدی، جذابیت بصری خیره کننده‌ی آن است.

علاوه بر زیبایی ظاهر بسیاری از مشکلات داخلی محیط را نیز می‌تواند حل کند و با انتخاب طرح و رنگ متناسب، به بزرگتر جلوه دادن محیط کمک کند. استحکام بالا و نگهداری و نظافت آسان نیز از دیگر کاربردهای این کفپوش است.

3depoxyfloor min

 

بعضی از طرح‌های پرطرفدار کفپوش اپوکسی سه بعدی شامل: کفپوش اپوکسی طرح فرش، کفپوش اپوکسی طرح گل، طرح دریا و یا طرح طبیعت است.

بهترین روش برای نصب کفپوش اپوکسی سه بعدی، استفاده از پارچه مِش (mesh) است. این پارچه حالت مشبکی دارد و برای چسباندن آن به کف، از متریال اپوکسی استفاده می‌شود. در این روش بعد از زیر سازی و اعمال پرایمر، از یک رنگ روشن برای زیر تصویر استفاده می‌شود و سپس مِش توسط متریال اپوکسی به سطح چسبانده می‌شود. و بعد از آن لاک شفاف اعمال و در لایه آخر، برای محافظت کفپوش از خط و خش یک لاک محافظ نیز اجرا می‌شود. مزیت استفاده از پارچه مِش به جای پوستر مشبک بودن آن و استفاده از متریال اپوکسی است که موجب ماندگاری بالای آن می‌شود.

بیشتر بدانید:

کفپوش سه بعدی اپوکسی

 

کفپوش اپوکسی طرح استیکر

یکی از روش‌های اجرای کفپوش اپوکسی با طراحی خاص استفاده از کفپوش اپوکسی طرح استیکر با استفاده از استیکرهای مختلف به صورت موضعی در سطح کفپوش است.

برای اجرای کفپوش اپوکسی طرح استیکر، پوستر در اندازه دلخواه با استفاده از نرم افزار چاپ می‌شود، بعد از زیر سازی سطح و اعمال پرایمر پوستر روی سطح نصب می‌شود.

سپس یک لایه لاک شفاف دو جزئی اپوکسی یا پلی یورتان روی سطح اجرا می‌شود تا به تصویر عمق ببخشد در نهایت یک لایه لاک محافظ اپوکسی روی سطح اعمال می‌شود.

 

sticker epoxyfloor min

 

بطور کلی کفپوش اپوکسی طرح استیکر، اپوکسی تک رنگی است که استیکرهای مختلفی روی آن نصب وبا لاک اپوکسی پوشانده می‌شود. درصورتیکه مشکلی برای استیکر پیش آید، باید سطح روی کار تخریب شده تا بتوان آن را ترمیم کرد.

"بساپلیمر، متخصص در تولید و مشاوره کفپوش‌های رزینی"

بساپلیمر به صورت تخصصی در زمینه تولید انواع مختلف کفپوش‌های یکپارچه (اپوکسی, پلی یورتان, آکریلات) به ارائه محصولات و خدمات می‌پردازد,
و در مسیر طراحی سیستم‌های محافظتی کف و خدمات نظارتی همراه شما است,
تا به شما برای داشتن بهترین سیستم کفپوش متناسب با نیازهای کاربری شما کمک کند.

تلفن

021-44960014
021-44964839
021-44966079

واتساپ

09353426892

پست الکترونیک

info[at]Basapolymer[dot]com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − هشت =

تماس با کارشناس