logo

پرایمر اپوکسی پلی آمین | ویژه سطوح مرطوب

پرایمر اپوکسی پلی آمین | ویژه سطوح مرطوب

معرفی محصول

موارد استفاده:

ویژه‌ی استفاده بر سطوح مرطوب/ امکان استفاده بر سطح بتن تازه یا مکان‌هایی که به دلیل محدودیت‌های موجود میزان رطوبت زیرسازی بالاتر از حد مجاز دارد.

ویژگی‌ها/مزیت‌ها:

  • محصول دو جزئی
  • استحکام چسبندگی بسیار بالا

شرایط نگهداری و انبار

شرایط نگهداری و انبارداری
در صورت عدم باز شدن درب و عدم صدمه دیدن ظروف بسته‌بندی شده اصلی کارخانه، می‌توان محصول را به مدت 6 ماه از تاریخ تولید در محیط خشک و درجه حرارت بین 15 تا 30 درجه سانتی‌گراد نگهداری نمود.

آماده سازی زیرآیند

امکان استفاده از پرایمر BASADR®-E 115  بر سطح بتن تازه یا مکان‌هایی که به دلیل محدودیت‌های موجود میزان رطوبت زیرسازی بالاتر از حد مجاز است وجود دارد. یک زیر آیند از جنس بتن بایستی در ابتدا به صورت مکانیکی و به وسیله تجهیزات کف ساب، آماده شده تا سطح رویه بتن که حاوی باقی مانده سیمان و آب است و سبب قلیایی شدن سطح می‌شود (شیره بتن) از بین رفته و به خلل و فرج باز بتن رسید.

نقاط ضعیف بتن بایستی برداشته شده و نواقص سطحی همانند چاله‌ها، حفره‌ها و ترک‌ها تخلیه شوند و سپس ترمیم گردند. برای این منظور می‌توانید از متریال مناسب برای تعمیر بسا استفاده نمایید.

باید توجه داشت، تمام گرد و خاک‌های موجود بر روی سطح، قبل از اعمال محصولات بسا بایستی از بین برده شوندکه برای این کار استفاده از جارو برقی‌های صنعتی با قدرت مکندگی بالا پیشنهاد می‌گردد.

مشخصات فنی

مشخصات ظاهری:

جزءِ 1: مایع، بی رنگ
جزءِ 2: مایع، بی رنگ

زیرآیندهای مناسب برای محصول:
سطوح بتنی، موزاییک، سنگی و سرامیک

بسته بندی:

جزءِ 1: سطل 13.6کیلوگرمی

جزءِ 2: سطل 3.4 کیلوگرمی

نحوه مصرف

قبل از اختلاط دو جزء، در ابتدا جزء 1 را هم‌بزنید. بعد از اضافه کردن کل جزء 2 به جزء 1، حدود دو دقیقه با سرعت 400 دور بر دقیقه مخلوط حاصل را هم‌زده تا همگن شود. به منظور اطمینان از نحوه هم‌زدن، مخلوط حاصل را در ظرف دیگری ریخته و هم‌بزنید. درهنگام هم‌زدن از حرکاتی که سبب ورود هوا به درون مخلوط میشود بپرهیزید.

توضیحات

BASADUR® E 115

پرایمر اپوکسی|پایه حلال| پلی آمین| ویژه سطوح مرطوب

BASADUR® E 115  پرایمر دو جزئی اپوکسی پایه حلال است که مهمترین ویژگی‌های آن سازگاری بالا با محیط‌ها و بستر مرطوب می‌باشد. از این رو توصیه می‌شود در مکان‌هایی که میزان رطوبت محیط یا زیرآیند بیش از حد مجاز است و یا بتن تازه اجرا شده و رطوبت آن هنوز به طور کامل تبخیر نشده است از این محصول استفاده شود تا از بروز هر گونه تاول و عدم چسبندگی کامل جلوگیری گردد.

وظیفه‌ی اصلی پرایمرها در کفپوش رزینی ایجاد حداکثر چسبندگی بین لایه‌های بالایی و سطح زیرآیند می باشد. اهمیت کیفیت این پرایمر‌ها بسیار زیاد است، چرا که در صورت عدم استفاده از پرایمر با کیفیت و مطلوب، طول عمر کل سیستم تحت تاثیر قرار می‌گیرد و جدایش زود هنگام آن از زیرآیند را موجب می‌شود. احتمال وقوع این پدیده زمانی که رطوبت زیادی در محیط وجود داشته باشد بیشتر شده و حساسیت انتخاب پرایمر مناسب را دو چندان می‌کند.

بسادور E115  ویسکوزیته‌ی پایینی داشته و با متریالی خاصی که در فرمولاسیون آن بکاررفته است حداکثر چسبندگی را  به انواع زیر لایه‌های مرطوب بتنی، سنگی، سیمانی و… رقم می‌زند، زیرا با وجود این پرایمر امکان نفوذ و عبور رطوبت از لایه ی زیرین به حداقل رسیده و با ایجاد اتصالات شیمیایی و مکانیکی از لایه لایه شدن و کنده شدن سیستم کفپوش رزینی جلوگیری می‌شود.

هنگام استفاده از این پرایمر باید به موضوع حبس حلال در لایه‌های ضخیم توجه نمود.

پرایمر دو جزئی اپوکسی BASADUR® E115  پس از اختلاط توسط همزن مکانیکی آماده اعمال بر انواع سطح بتنی، سنگ، موزائیک، سرامیک و فلز می باشد. نصب و اجرای پرایمر کفپوش‌ اپوکسی BASADUR® E115  با استفاده از غلطک پشمی صورت می‌گیرد.

دریافت برگه اطلاعات فنی محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرایمر اپوکسی پلی آمین | ویژه سطوح مرطوب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 6 =

"بساپلیمر، متخصص در تولید و مشاوره کفپوش‌های رزینی"

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان، استعلام قیمت و ثبت سفارش با ما تماس حاصل فرمایید:

تلفن

021-44960014
021-44964839
021-44966079

واتساپ

09353426892

پست الکترونیک

info[at]Basapolymer[dot]com

تماس با کارشناس